Edukacije – pristup u radu

Razvoj zaposlenika predstavlja razvoj njihovih kompetencija, kao i promjenu ponašanja, u smjeru koji obično koristi i organizaciji i samim zaposlenicima. To je zajedničko ulaganje zaposlenika i organizacije u kojoj rade te time zahtijeva ravnotežu između potreba i ciljeva samoga pojedinca s jedne strane, i potreba i ciljeva organizacije s druge strane.

Programi razvoja zaposlenika koji su prilagođeni potrebama situacije, značajno više doprinose uspjehu cijelog procesa od tzv. ‘univerzalnih’ programa. Stoga se preporučuje dogovor za svaki program razvoja kroz koji bi se detaljnije utvrdile stvarne potrebe i mogućnosti konkretne grupe i/ili pojedinca za koje se program oblikuje. Dogovor može uključivati i nekoliko sati poslovnog savjetovanja.

Mogućnosti:

  • seminari i radionice osnovne razine s unaprijed dogovorenom strukturom
  • radionice s dogovorenom temom i ciljevima, ali fleksibilnom strukturom (voditelj programa je više u ulozi moderatora)
  • business coaching
  • razvojni program koji uključuje pripremu sudionika za radionice (edukacijski program u užem smislu), izvođenje same edukacije/radionica, praćenje primjene znanja dobivenih na radionici (follow up) i podršku procesu primjene stečenih znanja i vještina.

Leave a Reply

Your email address will not be published.