I SEE YOU – Program razvoja naprednih komunikacijskih vještina

Ponekad ste u najboljoj namjeri bili pažljivi, a na kraju je ispalo da ste uvrijedili osobu s kojom ste razgovarali?
U poslovnom razgovoru, htjeli ste članu svog tima dati „feedback“, a ispala je katastrofa?
Cijelo popodne se mučite unutarnjim dijalozima, jer se pripremate na važan razgovor? Pa svejedno i dalje nemate osjećaj da će razgovor dobro proći?
S nekim osobama se uvijek krivo shvatite i izluđuju vas naizgled iracionalni suradnici? Niste sigurni kako se postaviti?

Upišite program „I SEE YOU “ i olakšajte sebi buduće razgovore i suradnju s drugima!

I. modul počinje u utorak, 25.10. u Zagrebu.


Edukacija je namijenjena:

  • rukovoditeljima, poduzetnicima i direktorima tvrtki
  • stručnjacima u području upravljanja ljudskim resursima
  • poslovnim konzultantima, coachevima i sličnim profesijama
  • svima koji u poslu često komuniciraju s drugima i htjeli bi unaprijediti komunikacijske vještine.

Vjerojatno ne postoji čovjek koji bi mogao reći da je u potpunosti savladao područje komunikacije s drugim ljudima, grupama i samim sobom. Ovaj program je izvrstan put da osvijestite svoje potencijale i ograničenja te da unesete više svjesnosti, kvalitete i zadovoljstva u suradnju s drugima.

Voditeljica edukacije je Jasmina Sočković, psiholog-psihoterapeut i poslovna savjetnica s preko 15 godina iskustva u menadžmentu i upravljanju ljudskim resursima te preko 20 godina kontinuiranog obrazovanja i usavršavanja u području psihologije i komunikacije.

Cilj programa i način rada

Uslijed pritiska da budemo efikasniji i obavimo što „više posla u što manje vremena“, obično pati kvaliteta komunikacije. Paradoksalno, time često gubimo baš na efikasnosti, jer se zbog nekvalitetne komunikacije slabije međusobno razumijemo, te u konačnici, više vremena potrošimo na ispravljanje prethodno krivo shvaćenih poruka. Što je složeniji zadatak koji trebamo obaviti, to će nam kvalitetna komunikacija uštedjeti više vremena (iako ćemo na početku uložiti više). Slično kao kod složenih projekata: što je bolja priprema, to će se vjerojatno brže i kvalitetnije provesti projekt u cjelini.

Kada smo u stanju vidjeti cijelu osobu, odnosno shvatiti njenu perspektivu, tada nam je znatno lakše sporazumjeti se s tom osobom. Ima razloga zašto su u filmu Avatar koristili frazu „I see you” („Vidim te“), umjesto primjerice „Shvaćam te”, u smislu „Shvaćam zašto to govoriš/zašto tako postupaš“. Nažalost, nije rijetkost da se u toj situaciji druga osoba istovremeno ne osjeti shvaćenom. Kroz vježbe i teorijski dio edukacije, sudionici će imati priliku naučiti kako bolje shvatiti drugu osobu, kako se bolje izraziti, kako razgovarati da se sugovornik osjeti shvaćenim, a time i da bolje čuje našu poruku te, u slučaju komunikacije sa zaposlenicima, da pokaže veći angažman u poslu.

Mjesto i vrijeme održavanja:

I. MODUL: 25. listopada (utorak) od 9:45 do 16:00,Zagreb, Strojarska 24, dvorane Trinom.

II. MODUL: 24. studenoga (četvrtak) od 9:45 do 16:00.

III. MODUL: 9. veljače (četvrtak) od 9:45 do 16:00.

Moduli se mogu upisati zasebno, ali se preporučuje upis cijelog programa.

Struktura i moduli programa:

Program se sastoji od 3 modula. Počinje krajem listopada ove godine i završava početkom veljače 2017. godine.

Za sudionike koji upišu cijeli program (a ne samo jedan modul), omogućava se individualni coaching koji je uključen u cijenu. Coaching je planiran nakon 2. modula i traje 90 minuta. Održat će se prema dogovoru sa sudionicima tijekom prosinca 2016. i siječnja 2017. godine.

Komunikacijske vještine su prije svega vještine, te je potrebno vrijeme da bi se razvile. Stoga je cijeli program i zamišljen kako bi se kroz vrijeme vještine mogle razvijati uz stručnu facilitaciju i usmjeravanje, te ujedno program što više prilagodio individualnim potrebama.

MODUL 1: Zdravi temelji komunikacije

a.  Univerzalne komponente komunikacije

b.  6 temeljnih pretpostavki komunikacije

c.  Neverbalna komunikacija

d.  Smetnje u sporazumijevanju i pseudoslušanje

e.  Temeljne tehnike:

– da čujemo kada slušamo: Zrcaljenje i parafraziranje; Imago Communologue

da drugi čuju ono što smo im htjeli poručiti: JA poruke – TI poruke; primjena Imago Communologue-a.

MODUL 2: Mi kao sudionik komunikacije

a.  Najčešći osobni filteri

b.  Izbor i odgovornost

c.  Iracionalna vjerovanja

d.  Autentičnost/iskrenost

e.  3 razine laganja

f.  KonceptI-Thou vs. I-It

g.  Strah i sram kao filter komunikacije

h.  Obrambeni mehanizmi

i.  Koncept Deep democracy

MODUL 3: Moć, manipulacija i empatija u međuljudskim odnosima

a.  Osnove socijalne nemoći

b.  Win-win pristup u pregovaranju

c.  Komunikacija u sukobima

d.  Manipulacija i utjecaj

e.  Nesvjesnost ranga

f.  Johari window i Groupthink

g.  Konjugacija nepravilnih glagola u međuljudskoj komunikaciji ili Zašto sam se ja šarmantno otkvačio, a on od sebe pravi budalu?

h.  Primjena socijalne psihologije u svakodnevnoj komunikaciji

Kotizacija:

Redovna cijena svakog zasebnog modula iznosi: 1.600 kn[1].

Za sudionike koji upišu cijeli program nudi se privilegirana cijena, te cijeli program iznosi (3 modula i individualni business coaching u trajanju od 90 minuta): 3.840 kn[2]. Plaćanje je moguće u 2 rate u iznosu od 1.920 kn (rok uplate 1. rate do 24.10., a 2. rate do 22.11.).

Uplate se vrše najkasnije do 24.10. na žiro-račun tvrtke Pilgrim d.o.o.: IBAN HR8524840081105607050, Raiffeisen Bank, uz napomenu: Edukacija-Komunikacija.

Zbog troškova organizacije edukacije, u slučaju otkazivanja dolaska do 20.10. vraća se 80% uplaćenog iznosa kotizacije, a u slučaju otkazivanja nakon 20.10. vraća se 50% iznosa kotizacije.

U cijenu programa su uključeni materijali, ručak te osvježenja tijekom pauza.

Za sudionike koji upišu cijeli program, omogućava se, nakon 2. modula, sat individualnog business coachinga u trajanju od 90 minuta, također uključen u cijenu.

Prema dogovoru, tijekom 2017. godine postoji mogućnost naknadnog individualnog i/ili grupnog rada sa svim sudionicima ili rada u manjim grupama (follow up).

Organizator, tvrtka Pilgrim zadržava pravo otkazivanja seminara u slučaju nepredviđenih okolnosti. U tom slučaju, uplaćene kotizacije se vraćaju.

Prijave:

Pošaljite osnovne podatke za predračun (ime i prezime sudionice/sudionika, naziv tvrtke/institucije, OIB) najkasnije do 21.10. na jasmina@pilgrim.hr.

Iskoristite pogodnosti upisa cijelog programa!

Za sva dodatna pitanja, slobodno pošaljite upit na: jasmina@pilgrim.hr ili nazovite na broj 091-2274-840.

 

 

[1]Tvrtka nije u sustavu PDV-a.

Komentari su zatvoreni.